آموزش کامل کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از سایتهای کلیکی-کسب درآمد از مشارکت در فروش دیگر فروشگاهها-کسب درآمد از تبلیغات در وبلاگ ها

آموزش کامل کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از سایتهای کلیکی-کسب درآمد از مشارکت در فروش دیگر فروشگاهها-کسب درآمد از تبلیغات در وبلاگ ها

نحوه کار با سایت ها و کسب درآمد و آموزش ثبت نام و دریافت پول

چرا تجارت در اینترنت بهترین روش برای کسب درآمد است؟

اگر شما از اینترنت برای چت ، دانلود ، تفریح و سرگرمی استفاده می کنید باید گفت وقت خود را بیهوده تلف می کنید زیرا یکی از بهترین منابع مالی را از دست داده اید هم اکنون افراد بسیار زیادی در ایران هستند که از طریق اینترنت کسب درآمد و امرار معاش می کنند شما با استفاده از این بسته می توانید با مفاهیم کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید و پول در آوردن از اینترنت آن قدر برایتان آسان می شود که به راحتی در کمترین زمان درآمدی فوق العاده را در اختیار خواهید داشت بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه گذاری ، مدرک ، پیشینه ی علمی یا تسلط بر زبانی خاص ، در هر سنی و در هر مکان و زمانی که باشید می توانید کسب و کار کنید و از فرصت های نامحدود اینترنت به خوبی استفاده کنید

دراین وبلاگ به چند روش عملی و مطمئن کسب درامد اینترنتی بدون هیچ سرمایه ای می پردازیم تا مدتی قبل این روش در ایران وجود نداشت ولی در حال حاضر صدها سایت در این زمینه فعالند.

این که اگر سایتی در برابر هر کلیک ما 15 تومان بپردازدو هر آگهی 30 ثانبه طول بکشد دقیقه ای 30 تومان بیشتر نمی شود و ساعتها باید بگذاریم تا روزی به هزارتومان برسیم؟ این پرسش منطقی است ولی راه حلی وجود دارد. اولا کافیست از بین صدها سایت معرفی شده در اینجا که قابل اعتمادند فقط و فقط ده تا را ثبت نام کنیم و روزانه روی آگهی هاش (حداقل ده تا آگهی)کلیک کنیم اگر طبق روش زیر پیش برویم بجای دقیقه ای 30 تومان دقیقه ای 300 تومان یعنی ده برابر آن بدست خواهیم آورد چگونه؟به اینصورت که ابتدا یکی از این سایت را باز نموده و سپس بجای باز کردن سایت دیگر درnew tab آن را در یک پنجره جدید(new window) باز می نماییم بعبارتی همزمان ده تا سایت را در ده پنجره جدید( دقت شود new window  نه new teb ) جدید باز می نماییم و روی آگهی یکی کلیک می نماییم و بدون اینکه در این پنجره کلیکی نماییم پنجره بعدی را ازظاهر می کنیم(  یا اینکه پنجره قبلی را با کلیک روی مربع وسطی گوشه بالای سمت راست به پایین می کشیم و روی آگهی سایت بعدی کلیک می کنیم و بعدش به پنجره سوم و پنجره های بعدی .... را به همین شکل روی آگهی هاشون کلیک می کنیم یعنی در طی این 30ثانیه نیازی به انتظار و چشم دوختن به صفحه مانیتور نیست بلکه  روی آگهی های 9تای دیگر کلیک می کنیم و اگر بخواهیم 20تا سایت همزمان کلیک نماییم کافیست یک مرورگر دیگر هم نصب نموده و ده تا روی این مرور گر باز نماییم . در کنار ان می توان یک وبلاگ درست کرد و بازدید کننده ها را مجاب به روی اوردن به ثبت نام و کسب درآمد در این سایت ها نمود تا به ازای هر کلیک آنها 5 تومان هم بحساب شما واریز شود یعنی آگر ان بازدید کننده روزی هزارتومان کسب درآمد کنند 500 تومان هم بحساب شما خواهد آمد کافیست ده تا زیر مجموعه بگیرید تا روزی 5 تومان فقط از زیر مجموعه ها نصیبتان شود.

همزمان در کنار روش فوق می توانیم در سایت هایی که جهت گذاشتن تبلیغ شان  در سایت شما حاضرند به ازای هر کلیک بازدیدکننده ها صد تومان پرداخت نمایند مراجعه و ثبت نام کنیم.

و همچنین در سایت های که همکار فروش می پذیرند ثبت نام کرده و لینک تبلیغ محصولشان را در وب خود گذاشته تا در صورت کلیک و ثبت نام بازدید کننده از طریق لینک شما و همچنین در صورت خرید محصول حداقل ده درصد پورسانتاژ به حسابتان بریزد

بعد از آن معرفی سایتهای کلکی خارجی می رسد که به دلار پول می دهند و ما نحوه کار و باز نمودن حساب دلاری  و ... را همه آموزش کامل می دهیم


نحوه ثبت نام در اکثر سایتهای داخلی بصورت زیر می باشد نحوه ثبت نام سایتهای خارجی در پست دیگری توضیح داده شده است.

ابتدا به صفحه ثبت نام بروید :

ابتدا فرم را مانند تصویر زیر پر کنید با دقت :


بعد از پر کردن این فرم صفحه زیر نمایان میشود که بصورت زیر باید عمل کنید

 

بعد از پرکردن فرم یک ایمیل حاوی کد فعالسازی حساب از طرف سایت به ایمیل شما فرستاده میشود پس به ایمیل تان بروید و کد را کپی کرده و در جای مربوطه پیست کنید و بعد از وارد کردن اعداد داخل تصویر بر روی فعال سازی حساب کلیک کنید

 

توجه : گاهی اوقات به علت شلوغی سرور سایت کمی دیرتر ایمیل به شما میرسد پس صبور باشید و اگر نیامد بر روی ارسال مجدد کد فعال سازی کلیک کنید.

 

پس از کلیک بر روی فعال سازی حساب باید نوشته زیر نمایان شود :

پس از آن وارد حساب خود شوید و اگر برای اولین بار وارد شوید به تصویر زیر بر میخورید که خیلی مهمه  چون با این رمز میتونید از حساب خود برداشت کنید پس رمزی انتخاب کنید که همیشه یادتون بمونه  .

 

 

شما براحتی ثبت نام کرده و وارد حساب خود شده اید موفق باشید.


برای مشاهده نحوه کار با سایت ها پس از ثبت نام و نحوه دریافت پولتان به ادامه مطلب بروید



نحوه کار پس از ثبت نام

از طریق مشاهده تبلیغات

 

برای این منظور بر روی گزینه مشاهده تبلیغات کلیک کنید با مراجعه به این قسمت لیستی از تبلیغاتی را که امکان مشاهده دارند و قیمت دیدن هر تبلیغ مشخص شده است شما با عضویت معمولی (استاندارد) می توانید ۶ تبلیغ را در روز مشاهده کنید . در ابتدا بر روی لینک هر تبلیغ کلیک کرده بعد بر روی شکل تشخیص انسان کلیک می کنید تا تبلیغ مورد نظر باز شود بعد از طی شدن مدت زمان هر تبلیغ و اضافه شدن مبلغ تبلیغ می توانید تبلیغ را ببندید و تبلیغ دیگر را مشاهده کنید.

 

 

 


هر وقت نوشته زیر را مشاهده کردید یعنی شما موفق به مشاهده یک آگهی شده اید حالا این آگهی را ببندید و بر روی یک آگهی دیگر کلیک کنید.

 

توجه : آگهی های مشاهده شده را نمی توانید دوباره در آن روز ببینید و باید صبر کنید تا در ساعت معین ریست شوند و دوباره ببینید. بعد مشاهده آگهی آیکون بالای سمت راست آگهی به شکل زیر تغییر می کند که نشانگر آگهی مشاهده شده میباشد.

 

تمامی عکس های گرفته شده متعلق به http://onptc.rozblog.com  است


بهترین استراتژی کسب درآمد - بدون پرداخت اتوماتیک

1) در هر بار اجاره زیرمجموعه سعی کنید بسته 50 نفره خریداری کنید .

(در عضویت استاندارد)

 

2) فاصله بین اجاره کردن نفرات 9 روز می باشد . 9 روز بعد از اجاره نفرات ، 50 نفر دیگر اجاره کنید . به همین ترتیب هر 9 روز یکبار 50 نفر اجاره کنید .

 

 3) بعد از گذشت 28 روز از اولین بسته خریداری شده به بخش نفرات اجاره ای مراجعه کنید . دلیل 28 روز این است که شما نفرات را برای 30 روز اجاره میکنید و اولین 50 نفری که اجاره کرده اید در حال اتمام اعتبار هستند .

 

 4) بر روی اعتبار باقیمانده کلیک کنید تا نفرات اجاره ای بر حسب تعداد روزهای باقی مانده تا اتمام اعتبارشان دسته بندی شوند .

 

5) مشاهده میکنید که نفرات 2 روز اعتبار دارند ، حال شما باید نفرات خوب و فعال را تمدید کنید و نفرات غیرفعال و با فعالیت کم را تمدید نکنید تا از لیست شما خارج شوند .

 

 6) حال چه نفراتی باید تمدید شوند ؟ نفراتی باید تمدید شوند که :

 

الف) درآمدشان حداقل به اندازه مبلغ پرداخت شده برای اجاره شان یا بیشتر باشد . اگر هر نفر اجاره ای در سایت 250 تومان باشد ، این زیرمجموعه باید حداقل 250 تومان درآمد کسب کرده باشد .

 

 

 

ب) بیش از 5 یا 6 روز از آخرین فعالیتش نگذشته باشد .

 

 

ج) میانگین فعالیتش در 15 روز اخیر مناسب باشد .

 

 

 

7) برای مدیریت نفرات اجاره ای به قسمت " مدیریت نفرات اجاره ای " مراجعه کنید

با توجه به اینکه سود مناسب از این کار نسبت مستقیم و شدید با زیرمجموعه دارد، باید سریعتر مجموعه ای بزرگ بسازید تا درآمد خوبی داشته باشید . پس سعی کنید زیرمجموعه ها را از دست ندهید و اقدام به تمدید اکثریت نفرات کنید .

 

یعنی گاهی اوقات ممکن است یکی از زیرمجموعه ها حتی کمتر از هزینه خود درآمد داشته باشد اما با توجه به فعالیت خوب چند روز اخیرش ، آنرا تمدید کنید .

 

مثلا شما 250 تومان هزینه کرده اید اما زیرمجموعه شما 210 یا 220 تومان درآمد داشته ولی نمودار فعالیتش در چند روز آخر خوب بوده ، این زیرمجموعه را تمدید کنید . چون باید تعادل در زیرمجموعه ها حفظ شود ! سعی کنید سریعتر به حداکثر نفرات اجاره ای در عضویت خود برسید .

 

 

8) بعد از رسیدن به حدود 450 نفر اجاره ای، عضویت تان را ارتقا دهید و مراحل را تکرار کنید تا به حداکثر سقف زیرمجموعه در عضویت ارتقا یافته برسید .

البته شما میتوانید با همان عضویت استاندارد ادامه بدهید و سود مناسبی هم بدست خواهید آورد اما برای سود بیشتر ارتقا لازم خواهد بود .

 

 در این استراتژی لازم است که آمار نفرات اجاره ای خود را داشته باشید و به موقع افراد را تمدید کنید و افراد جدید اجاره کنید . معمولا هنگامی که 2 روز به پایان اعتبار مانده سعی کنید تمدید را انجام دهید .

 

 9) اگر خواستید یکی از نفرات خود را تمدید کنید، با کلیک بر روی تیک باکس مربوط به او یک بخش در زیر نفرات اجاره ای باز میشود که با انتخاب گزینه میخواهم آنها را برای 30روز تمدید کنم و کلیک بر روی ادامه، میتوانید فرد مورد نظر را تمدید کنید .

اگر چندین زیرمجموعه را با هم مایل بودید تمدید کنید، باید تمامی آنان را انتخاب کرده و سپس گزینه زیر را انتخاب کنید تا همگی تمدید شوند .


چگونه در سایت های کسب درآمد زیرمجموعه بگیریم؟

 

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران سایت های کسب درآمد آنلاین

 

خیلی از کاربران نمیدونند که چطوری باید زیر مجموعه پیدا کنند

 من امروز یک موضوع جدید رو به این تاپیک اضافه کردم که امید وارم مفید واقع بشه .

 نکته اول اینکه شما باید بعد از ثبت نام در حساب کاربری خود از قسمت ( ابزار معرفی شما ) لینک و یا بنر خودتون رو بگیرید و طبق اصول زیر عمل کنید .

 بهترین راههای جذب زیر مجموعه :

 

 1 ) این که کمی پول خرج کنید و در سایت های مشابه لینک اختصاصیتون رو تبلیغ کنید .

 

دلیل : چون تمامی کاربران این سایت ها با کار در سایت های پی تی سی آشنایی دارند و اگه بتونید این کاربران رو جذب کنید مطمئئن باشید سرمایه ای که گذاشتید 100 برابرش رو برمیگردونید ( البته این کار بدلیل وجود افراد حرفه ای در این عرصه کمی سخته )

2 ) این که باز هم کمی پول خرج کنید و لینک اختصاصیتون رو تو سایت های مهم به تبلیغ بزارید .

 

دلیل : اگه تو سایت هایی که بازید بالایی دارند بتونید لینک اختصاصیتون رو به تبلیغ بزارید میتونید کاربران زیادی جذب کنید و قول میدم با این کار بیشتر از 200 برابر سود میکنید

3 ) سومین و از مهم ترین راه های جذب عضو این که تو شبکه های اجتماعی ( فیس بوک - توئیتر - گوگل پلاس - کلوب - فیس نما و ... ) دوستان و دنبال کنندگان زیادی داشته باشین و لینکتون رو با یک کار بسیار ساده و در عرض چند ثانیه با گذاشتن روی دیوارتون به دوستانتون معرفی کنید .

4 ) کسایی که دستی تو چت و گفتگو آنلاین و یا سایت های دوستیابی و اینجور سایت ها دارن نیز تو میتونند تو چت روم ها و پروفایلشون لینک رو به دوستانشون معرفی کنند . این هم روش مهمیه .

 

5 ) بعضی سایت ها هستن که به ازای مبلغ ناچیزی به بیش از 1000000 ایمیل فعال ایرانی ایمیل میفرستن . شما میتونید با یک دعوت نامه ی خوب از این طریق بیشترین زیر مجموعه رو جذب کنید

6 ) اصولا کاربران این سایت ها زیاد با اینترنت سر و کار دارند و به سایت های پر بازدید زیادی هر روز سر میزنند . اگه خوب توجه کرده باشید خیلی از سایت ها قسمت ( نظرات شما ) دارند میتونید بعد از مشاهده ی هر مطلب لینکتون رو تو نظری که میدید بگونجونید . فرقی نمیکنه که سایت مقابل هابرلینک داشته باشه یا نه خیلی ها وقتی آدرس سایتی رو میبینند که لینک مستقیم نداره اونو کپی میکنند و تو آدرس بارشون میریزند و اینتر رو میزنند و با معرفی شما وارد سایت میشند . ( این کار هم از مهم ترین راه های جذب عضو هست )

 

7 ) اگر تو شبکه های اجتماعی دوستان زیادی ندارین میتونید از کاربرانی که دوستان و دنبال کنندگان زیادی دارند درخواست کنید که لینک شما رو معرفی کنه و یا دعوت نامه شما رو به دوستاش بفرسته ( البته این جور افراد ممکنه که به ازای این کار ازتون پول بخوان ولی ارزشش رو داره )

 

8 ) اگر سایت و یا وبلاگ پربازدیدی دارید میتونید از بنر های اختصاصی و لینک هاتون در سایت خودتون استفاده کنید . اگر وبلاگ یا سایتی ندارین از همین الان که این مطلب خوندید شروع کنید به وبلاگ نویسی ( نصیحت و تجربه ی 4 سال کار در انواع وبلاگ و مدیریت محتوا رو فراموش نکنید ) بهترین سیستم وبلاگ دهی میهن بلاگ و پرشین بلاگ هست و بهترین مدیریت محتوا هم دیتا لایف و جوملا و نیوک و ورد پرس ( اگر میخواین در این عرصه موفق باشید مستقیم نرید سر تجارت واین جور چیزا ) یه وبلاگی با محتوای غیر تجاری بسازید بعد از اینکه بازدیدتون زیاد شد اون موقع نسبت به درج تبلیغ اقدام کنید - این کار کمی زمان بره ولی از تجربه ما استفاده کنید

9 ) بعضی سایت ها هستن که میتونید تبلیغات خودتون رو به صورت رایگان به نمایش بزارید البته اینجور سایت ها هم برای اینکه به آدرسی که میخواین لینک بدن پول میگیرن ولی در کل این هم روش خوبی هست ( مانند سایت ایستگاه )

 10 ) یکی از روش های خوب دیگه هم که خود بنده قبلا تجربه کردم اینه که تو سایت های بازی آنلاین مثل ایکاریوم - گلادیاتوس - جنگ خانها - ماناگور - عصر پادشاهان دوستان زیادی پیدا کنید و لینک هاتون رو به اونا هم معرفی کنید .


لیست باکس های کلاهبردار

سعی کنید از سایت های که فقط در این وب معرفی شده اند استفاده کنید مواظب سایت های نامعتبری مثل اینها باشید

اپدیت جدید به این لیست سایت های

 پی سی باکس (( p30bux.com

نایا باکس ((nayabux.com

نیز اضافه شدن


۱- باکسفا                         buxfa.com

2- ای باکس                            ebux.ir 

۳- باکسها                       buxha.com

4-  فارسی باکس         farsibux.com

5-  فراز باکس            farazbux.com

6- 20 باکس                    ۲۰bux.net          

۷-  پارسیان باکس parsianbux.com

8- تک باکس                      takbux.ir

9-  اس باکس                         sbux.ir

10- پول باکس           poolbux.com

11- ادی باکس              edibux.com

12- سی باکس                       cbux.ir

13- تی باکس                        tbux.ir

14-  استار باکس              starbux.ir

 

15- پی باکس                        pbux.ir

16- راد باکس                 raadbux.ir

17- نت باکس                    netbux.ir

18- پارسی باکس      parsibux.com

19- وال یو باکس            wealu.com

20- نیو باکس                 newbux.ir

21- پاتوق باکس    patoghbux.com

22- تهران باکس    tehranbux.com

23- ایران باکس          iranbux.com

24- سحر باکس       saharbux.com

25- سیب باکس            sibbux.com

26- جم باکس                 gembux.ir

27- امین باکس         aminbux.com

28- پرشیا ادز              persiaads.ir

29- تابان باکس            tabanbux.ir

30- ان . تن باکس      ntenbux.com

31- سیما باکس          simabux.com

32- بهزاد باکس        behzadbux.in

33- ایکس باکس                   xbux.ir

34- تجارت باکس   tejaratbux.com

35- باکس ۹۸              bux98.com

36- گل باکس               golbux.com

37- آترابان باکس        atraban.com 

۳۸- ۴ باکس                        ۴bux.ir

39- اریس باکس              arisbux.ir

40- 100 باکس              ۱۰۰bux.ir

41- جوان باکس       javanbux.com

42- 90 باکس                   ۹۰bux.ir

43- آی. آر ۹۱ باکس       ir91bux.ir

44- فیس باکس               facebux.ir

45- میهن باکس     mihanbux.com

46- آریا باکس            ariabux.com

47- فری باکس                freebux.ir

48- من و تو باکس   manotobux.com

49- حلال باکس         halalbux.com

50- مای باکس                  mybux.ir

51- یور باکس                yourbux.ir

52- فرندز باکس     friendsbux.com

53- ستایش باکس            wbux.net

54-- نازی باکس              nazibux.ir


شماره شبا چیست و چگونه آن را بدست بیاورم؟ 

شناسه حساب بانکی ایران که به اختصار ً شبا ً نامیده می شود ، شماره ای است 24 رقمی که یک حساب بانکی را به صورت منحصر به فرد در تمام نظام بانکی ایران مشخص می کند .

  در سایت های کسب درامد  برای پرداخت درآمد شما به این شماره نیاز دارد ، شما می توانید این کد را با مراجعه به سایت بانکی که در آن حساب دارید و یا مراجعه حضوری به نزدیک ترین شعبه بانک مورد نظر به دست بیاورید. برای راحتی شما صفحه تولید کد شبا اکثر بانکها را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید و از طریق آنها شماره شبای خود را بدست اورید: 

 

                                  

 

 

                                            

 

                                                     

 

                                                        



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد